Vilodag

Publicerat av Jennie Börs den 26 April 2012 kl. 18:34 i Vardag
Egentligen var det planerat att Miro skulle vila imorgon då vi skulle åkt till Valbo, men nu blev planen ändrad. Miro fick därför vila idag istället, det blev faktiskt bättre i planeringen så för den delen också. Idag har jag tagit in hästar i regnet och mockat, det fick bli dagens stallaktiviteter. Jag borstade även av Miro som var lite smålerig efter dagens väder.

Sedan jag kom hem från stallet har jag övat på mitt tal som jag ska hålla imorgon, jag kan det kanske bra utantill nu faktiskt. Det är bara inledningen som egentligen strular till det lite då jag inte riktigt vet hur jag ska lägga fram en grej, men det blir bättre och bättre i alla fall. Ska även öva några gånger till senare idag.

Imorgon kommer jag tillbaka på riktigt, med massor av insporation till att blogga. Jag har flera olika förslag på lager i mitt bakhuvud!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback