You are the fire

Publicerat av Jennie Börs den 07 April 2012 kl. 23:30 i Fotografering
Har redigerat över 100 bilder från igår, här kommer endast ett litet urval. Bilderna är inte noggrant utvalda, mest slumpade över vad som såg bäst ut i miniatyrbilderna.

Jag är väl medveten över att han är bakom lod lite här och var, vi jobbar på det och näsan tippar gärna lite så när han inte är 100% på plats. På bilderna kan ni nog även se vad jag nämnde om min sits, vänsterarmbågen kommer ifrån kroppen och jag blir "stark" i högerhanden. Insåg även i efterhand att det mest blev bilder från vänstervarv, men det betyder inte att jag bara red i det varvet.

Vill ni ha fler bilder, eller blir det här bra? Tackar även för att ni har överseende för att vi är lite dammiga och sådär, hehe.






Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback