Tårtkalas i kvällssolen

Publicerat av Jennie Börs den 28 April 2012 kl. 23:30 i Fotografering
Idag hade vi ett litet tårtkalas för Miro i kvällssolen, fin grimman åkte på och Miro njöt i fulla drag. Van tårtätare som han är plockade han snabbt bort knäckebrödet för att kunna äta upp innehållet, knäckebröd är verkligen inte hans favorit. När innehållet var slut smakade övergick han till att äta gräs istället, enligt honom var det mycket godare. Lite knäckebröd lyckades han få i sig tillslut i alla fall. Miro njöt av tårta och uppmärksamhet, att det sedan blev ett försenat födelsedagskalas brydde han sig inte i.

Här kommer en hel drös med bilder från idag!




Kommentarer
Kommentar av: Caroline

Tyska hästar får ALDRIG knäckebröd... Däremot mottages morötter, äpplen och sockerbitar mer än gärna... Pussa prinsen mitt på hans vita prick från oss! Och stor kram till er.

2012-04-29 @ 17:24:55
Blogg: http://hastgarden.blogspot.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback