Sommarvärme

Publicerat av Jennie Börs den 29 April 2012 kl. 17:42 i Vardag
Dagen har verkligen varit underbar vädermässigt, jag har njutit i fulla drag. Har stalljouren idag, inte helt fel eftersom man slipper alla täcken och sådant. Det gick jättefort att få iordning på allting eftersom vi var så pass många.

Jag och Johanna borstade ponnyerna utomhus idag, det var riktigt mysigt måste jag säga. Ponnyerna njöt i fulla drag de också, speciellt Miro. Jumanji blev däremot lite uttråkad och var tvungen att smaka på både staket, grimmskaft och kompisen.


Tiden mellan lunchfodring och insläppet har jag ägnat ute i solen. Insläppet gick superbra, alla häster skötte sig kalas. Nu är det bara att vänta till kvällsfodringen, ska ägna min tid åt att redigera klart gårdagens bilder. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback