Skitponnyn!

Publicerat av Jennie Börs den 05 April 2012 kl. 20:47 i Allt & inget
Just nu tror jag att Miro har tre olika favoritsysselsättningar i hagen.

1. Rulla sig i mängder (som vanligt), ju lortigare desto bättre är hans motto. Jag har inget som helst problem med att borsta honom, det är mest roligt så länge jag inte har väldigt bråttom. Däremot är det inte speciellt roligt att han får dammärken bara man petar på honom.

2. Bita sönder Jumanjis täcken. Sedan vi bytte till regntäcken har han bitit sönder tre stycken i sidan. Utöver det har han även haft hål i både 100g täcket och ett vintertäcke.

3. Ligga och sova/sola sig, det älskar han speciellt så här års! Riktigt sött är det också. :)


Rulla, busa (=täcken slacktas) och sola sig (naturligtvis i skiten ..)

Kommentarer
Kommentar av: Ida

Vad söt! :D

2012-04-06 @ 17:57:25
Blogg: http://idaaugust.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback