Shopping @ Aubiose

Publicerat av Jennie Börs den 07 April 2012 kl. 23:40 i Shopping
Vi var in en sväng idag på Aubiose innan vi åkte på trav, då vi behövde komplitera sadelgjordsförådet. Miros förra hoppsadel var ju en liten ponnysadel, vilket resulterade att stropparna hamnade väldigt högt upp. När han fick en fullstor sadel hamnade stropparna längre ner och vips var gjorden för lång. I dressyrsadelns fall handlade det endast om att vi ska prova en anatomsik gjord för att se om sadeln ligger mer still, den låg nämligen helt still med en sådan när vi provred sadeln. Sadelgjordarna betalade mamma och pappa.

Jag passade även på att köpa ett par ridbyxor från Mountain Horse. Älskar den gråa färgen, har ett par sedan innan från Hööks i liknande färg och de används flitigt. På något sätt passar färger till det mesta, tycker jag.




Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback