Passa på!

Publicerat av Jennie Börs den 05 April 2012 kl. 15:47 i Shopping
Antar att flera av er redan sett det här, men lägger upp det i alla fall:

Personligen tycker jag att hela kollektionen är riktigt snygg! Välgenomtänkt och unik design, med väl genomtänkta funktioner. Skulle lätt kunna köpa en sak av varje färg för att allting är så snyggt, haha, men det blir lite väl dyrt.

Har länge planerat att klicka hem det bruna schabraket, nu när det här erbjudandet kom upp tog jag tjuren vid hornen och gjorde det. Ett par bruna lindor fick också följa med eftersom det blev ungefär samma pris som att köpa ett par helt vanliga bruna lindor nu när det var rabatt. Jag är riktigt nöjd med köpen och längtar verkligen tills jag får hem produkterna, Miro kommer bli så fin! Har sett att andra har haft schabraken under hoppsadlar, så antagligen kommer det användas på Jumanji också.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback