Omvänd skoldag

Publicerat av Jennie Börs den 19 April 2012 kl. 10:42 i Vardag
Idag har vi en omvänd skoldag då det är Öppet Hus ikväll. Det betyder att jag inte behöver vara i skolan förens vid klockan tre, jag tar dock tåget till Borlänge som går vid 13.47. Betyder att jag kommer få 50 minuter till godo innan skolan börjar, men ska möte upp en kompis i Borlänge så det går nog ingen nöd på mig.

Kom precis hem från stallet, kändes skönt att ha allting fixat nu på förmiddagen eftersom jag kommer hem ganska sent. Har tagit mig en tur på Jumanji samt fixat allt i stallet. Fyllde även på ponnyernas vatten nere i hagen, passade även på att mysa lite med dem i hagen. Jumanji är lite avvikande, men Miro står mer än gärna och får lite uppmärksamhet!


Ponnyprinsarna idag.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback