Olympiatrav

Publicerat av Jennie Börs den 07 April 2012 kl. 19:15 i Vardag
Under det senaste pren har det blivit som en liten tradition att åka till Romme för att titta på trav med pappa, Johanna och farmor. Tidigare år har jag stått med kameran i högsta hugg vid upploppet, men i år var det så kallt ute så vi frös in på läktaren.

Det var faktiskt lite långtråkigt att vara på trav idag, annars har jag ju fullt upp med fotandet. Men lite roligt är det allt att titta på hästarna, vissa är riktigt fina. Jag har dessutom en liten förkärlek till kallbloden, de är så oerhört läckra! I näst sista loppet hittade jag och Johanna en väldigt fin häst, Zlicemenice, och det slutade med att pappa spelade en tjuga på den trots att oddsen stod i typ 20x pengarna. Puls blev det trots det, den låg i täten fram till upploppet då den blev omsprungen bara en bit ifrån mållinjen och slutade som trea.


Järvsöfaks, invigning Olympiatravet 2010.

Kommentarer
Kommentar av: Michelle

Det är våran fyra årig hingst du pratar om här förstår jag :} zlicemenice! Vad kul att se! Ha det gott! Kram från Michelle och Nisse :}

2012-04-10 @ 21:48:32
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback