Miro - 29 april 2012

Publicerat av Jennie Börs den 29 April 2012 kl. 21:24 i Ridpass - Miro
Bestämde mig för att ta ett skrittpass på Miro idag. Mycket riktigt blev det så, jobbade med rakriktning och lite böjda spår. Red även lite slutor med bakdelsvändningar ur det, riktigt bra blev det! Miro kändes så himlans fin så jag var bara tvungen att trava lite, hehe. Eftersom han redan var varm i kroppen jobbade jag nedsuttet redan från början, travade bara på raka spår och jobbade med att sitta rakt.

Miro kändes jättefin, elastisk i steget och verkligen med. Jobbade lite övergångar och han lyssnade jättebra, han blev dock lite taggad och ville helst trava på en gång efter varje avbrott. Fick därför vara extra observant där. Idag var det verkligen ett sånt där pass där jag aldrig ville sluta rida, hade kunnat fått ett riktigt bra dressyrpass. Skulle tagit dressyrsadeln helt enkelt. ;)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback