Miro - 28 april 2012

Publicerat av Jennie Börs den 28 April 2012 kl. 21:09 i Ridpass - Miro
Idag blåste det väldigt mycket ute vilket gjorde att Miro blev lite ofokuserad och småstressad, men dagens pass gick faktiskt väldigt bra ändå! Det var hinder över hela banan efter Pay & Jumpen så vi red lite snirkelvägar som uppvärmning. I galoppen galopperade vi också lite så, töntponny var dock lite skeptisk så fort vi red förbi ett hinder. Han har nog glömt bort att han varit hopponny ...

Efter uppvärmningen red vi lite övergångar skritt - trav, fokusen var det lite dåligt med i början men sedan blev det väldigt bra i båda varven. I avtravningen jobbade vi med att korta och länga stegen, Miro var väldigt elastisk. Jag är nöjd med honom, han jobbade på riktigt bra! Kändes dessutom väldigt reglerbar och mjuk i kroppen. :)

Kommentarer
Kommentar av: Emma - TeamGustafsson

Hej!

Tog du några bilder på mig och Daisy på pay and jumpen idag?

Om du gjort det så skulle det vara jätte snällt om du mailade dom till mig.



2012-04-28 @ 21:36:17
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Kommentar av: Karin

Du har inte lust att lägga ut lite bilder från idag? :)

2012-04-28 @ 22:29:23
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback