Miro - 27 april 2012

Publicerat av Jennie Börs den 27 April 2012 kl. 21:43 i Ridpass - Miro
Miro fick ytterligare ett pass i en lägre form, tror att det var nyttigt för honom idag. Kände direkt när jag kortade upp tyglarna att han var lite stelare i högerbak och därför valde jag att stretcha ut det ordentligt. Idag valde jag att rida lite voltarbete, han var väldigt mjuk och fin i kroppen för övrigt så det gjore verkligen allting mycket enklare.

Det släppte mer och mer in i passet och på slutet kändes han fin. Han frustade som en tok så passet kan inte ha varit helt förjäves i alla fall. Imorgon ska jag försöka få till ett riktigt ordentligt pass, så hoppas på att ingenting annat kommer ivägen!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback