Miro - 21 april 2012

Publicerat av Jennie Börs den 21 April 2012 kl. 19:31 i Ridpass - Miro
Dagens pass var både bra och mindre bra. Bitvis kändes det som att bitarna verkligen föll på plats medan det i nästa stund kändes sådär. Till och från fick jag verkligen en liten "wow"-känsla där allting bara fungerade och det är de stunderna som får följa med mig ifrån dagens pass. 

Miro var lite småtjurig idag, varför har jag ingen aning om. Kan ha att göra med underlaget, han brukar inte tycka om det när det är som det var idag. Min plan som jag hade för passet sprack på grund av vissa anledningar, men så kan det vara ibland. Orkar inte utvärdera dagens pass mer än så här idag.



Kommentarer
Kommentar av: Emilia

Vart har du köpt dom benskydden? :)

2012-04-22 @ 18:21:49
Blogg: http://macamonkey.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback