Miro - 20 april 2012

Publicerat av Jennie Börs den 20 April 2012 kl. 23:18 i Ridpass - Miro
Även jag och Miro trotsade vädret, ingen barbacka tur för honom dock. Mjukisbyxorna fick vara kvar på, en rumpvärmare åkte på sadeln och jag tog på mig earbagsen. Miro var inte fullt imponerad av det snöblandade regn som övergått till snö, men vi körde på ändå.

Även Miros pass var väldigt planlöst, men jag tror att vi var ganska nöjda båda två. Miro lunkade på sin låga form i både skritt och trav. När snön kom ifrån fel håll la han huvudet på sne och ville inte ställa dit jag ville, men idag fick det helt enkelt vara så. Han är bara för söt, han förgyller verkligen dagarna ibland. Han skötte sig bra och var snäll, trots sin lilla missnöjdhet. Miro och jag red på lite volter i skritt och trav, avslutade med lite skänkelvikning i skritt.


Försökte få med den fallande snön, men den syns knappt ..

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback