Miro - 16 april 2012

Publicerat av Jennie Börs den 16 April 2012 kl. 21:18 i Ridpass - Miro
Till Miros pass åkte regnbyxorna av, ett väldigt smart drag. Miro kändes väldigt fin idag, avslappnad och rund i formen. Passet syfte var att jobba honom i en lite lägre form eftersom förra veckan blev ganska hård för hans del. Han jobbade på som bara den idag i alla fall, det enda han körde lite med var att han inte riktigt ville ställa igenom vänster. 

I traven trampade han på bra och galoppen var helt underbar. Kunde bara sitta och rida honom med sätet, så föll allting på plats. Jag satt verkligen med ett leende på läpparna passet igenom, så roligt och underbart var det. Det kändes så underbart att äntligen få känna känslan av ett bra ridpass på egen hand, känns som att det var länge sedan nu. Just nu sitter jag och längtar som tusan inför morgondagen, då får jag rida min prins igen!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback