Miro - 12 april 2012

Publicerat av Jennie Börs den 12 April 2012 kl. 22:49 i Ridpass - Miro
Vi började med att skritta fram i lite mer än 20 minuter på astfallt, för hand. Miro var snabbt med på noterna och kom in i en väldigt lugn och avslappnad skritt. Han skrittade på bra bakifrån och spände av ordentligt, sänkte huvudet så att han jobbade genom hela kroppen. Frustade gjorde han också lite grann. Riktigt imponerad blev jag över honom, det är precis där jag vill ha honom dagen efter en dressyrträning!

Satt sedan upp och skrittjobbade honom i ungefär 20 minuter, mest bara för att känna igenom honom lite. Red faktiskt på gräsmattan utanför paddocken, Miro skötte sig bra trots att vi var ensamma och inte helt inbruade (haha). Jobbade på lite volter och i skänkelvikningar. Han kändes väldigt rund och fin i både form och sidor. Avslutade med att rida lite halter. Jag är väldigt nöjd med honom!



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback