Jumanji - 20 april 2012

Publicerat av Jennie Börs den 20 April 2012 kl. 23:12 i Ridpass - Jumanji
Trots snöblandat regn gav jag mig ut på ridbanan med Jumanji, det blev dock ett riktigt myspass. Red barbacka med mjukisar över ridbyxorna, sedan ett tjock Mias skrittäcke över Jumanjis rygg och mina ben. Egentligen hade jag inget syfte med passet, men trots det dåliga vädret hade jag ett ridsug i kroppen.

Jag och Jumanji snirklade i alla fall runt, lösgörande arbete alltså. Det blev volter och massor av vändningar för att lösgöra honom i bogarna. Gjorde någon vändning på bakdelen och lite skänkelvikningar. Jumanji var ganska nöjd och glad tror jag, frustade och var eftergiven i vilket fall.


Barbacka i vintras, Jumanji körde på samma outfit även idag!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback