Jumanji - 12 april 2012

Publicerat av Jennie Börs den 12 April 2012 kl. 22:57 i Ridpass - Jumanji
Jumanji fick sig också ett skrittpass idag, hans blev dock lite annorlunda. Tog oss ut på en skrittur till Norddalsbacken och hem igen. Vi tog det väldigt lugnt och njöt till fulla drag av den härliga vårsolen, turen tog oss nästan 1h vilket är lite längre tid än det brukar. Det var i vilket fall väldigt mysigt med fågelkvitter och tussilago vid vägkanten!

När vi kom tillbaka provade körde vi lite miljöträning:

Vi traskade upp på den som ingenting och stannade där, Jumanji var verkligen helt obrydd. Kanske ska ha som mål att Miro ska kunna stå på den med mig på ryggen? Han kan faktiskt stå på den med mig på backen, efter lite övertalan.

Kommentarer
Kommentar av: M_N Melinda

aah, låter härligt :D

2012-04-13 @ 19:35:30
Blogg: http://munderstreckn.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback