Ibland har man tur!

Publicerat av Jennie Börs den 15 April 2012 kl. 21:12 i Allt & inget
Ibland är det bra att gå på magkänsla, gick in på TDB utan större planering på vad jag skulle göra egentligen. Sökte runt efter lite tävlingar och insåg att det fanns tre platser kvar på min nästplanerade tävling! Snacka om tur, hade jag väntat några dagar till hade jag kanske blivit utan plats. Nu är tävlingen i vilket fall full, jag och Johanna tog de sista platserna.

Hade varit väldigt surt att missa tävlingen, då det är ganska glest med tävlingar fram till maj. Hur jag ska planera efter det här tävlingen har jag ingen aning om. Det får framtiden avgöra!



Kommentarer
Kommentar av: Ylva

"Tävlingar finns det gott om, frågan är bara hur långt man vill åka." Det är svaret jag får av pappa när jag gnäller på tävlingsutbudet ;)

2012-04-17 @ 18:49:58
Blogg: http://ylvafalkestrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback