I väntans tider

Publicerat av Jennie Börs den 11 April 2012 kl. 11:10 i Vardag
Sitter just nu hemma och väntar på att hovslagaren ska ringa, Jumanji hade inga planer på att följa med honom in förra veckan så idag ska jag ta in honom istället. Jag har dock förberett med grimma på i hagen, jaga ponny i regn är inte speciellt roligt. Tror hag ska dra mig upp mot stallet snart i vilket fall och fixa klart mockning och sådant.

Senare idag blir det Göran-träning för båda ponnyerna. Har en tid på eftermiddagen och en på kvällen, skönt att få lite andrum emellan.

Kommentarer
Kommentar av: sari

Har du också New Forest ponnyer? Jag har en själv också :D Besök gärna våran hästblogg och kanske kommentera :)

2012-04-11 @ 20:06:53
Blogg: http://tnmryttare.devote.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback