Hiss och Diss: Stövlar med snörning

Publicerat av Jennie Börs den 11 April 2012 kl. 23:05 i Utrustning
Någonting som jag tycker är supersnygg är stövlar med snörning! Tycker nästan att det är synd att dressyrstövlar inte har det, men å andra sidan skulle det nog se konstigt ut också. Jag vill i alla fall hissa stövar med snörning!

Någonting som däremot inte faller mig i smaken är snörade stövlar med en rosett frampå. Enligt mig ska snörningen bara synas i minsta möjliga mån. Snörningen ska finnas där, men fästning och sådant ska döljas på bakom stövelns insida. Jag dissar helt enkelt snörda stövlar med rosett.


Kommentarer
Kommentar av: M_N Melinda

instämmer totalt! den där rosetten verkar ju sjukt opraktisk också. man borde ju lätt kunna fastna i den?

2012-04-12 @ 21:42:52
Blogg: http://munderstreckn.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback