Fullt upp

Publicerat av Jennie Börs den 23 April 2012 kl. 10:35 i Vardag
Den här veckan kommer bli tuff, tre nationella prov i svenska. Naturligtvis ska de då även passa på att klämma in ett matteprov mitt i smeten. Därför kommer jag nog lysa lite med min frånvaro här på bloggen, måste plugga en hel del till matteprovet på onsdag nämligen. Efter det är det dags att lägga krutet på att få till ett bra tal tills på fredag och där emellan ska jag försöka ladda upp till de övriga två svenska proven. Därför kommer bloggen hamna lite i andra hand den här veckan.

Ikväll står det träning i Hedenslund på schemat, med båda ponnyerna. Ska bli roligt att få träna Jumanji för Pernilla, har bara tränat honom för henne en gång tidigare och det var strax efter vi köpt honom. Jumanji har ändrats en hel del sedan sist, så det kan nog vara nyttigt att få nya tips och råd för att min ridning på honom ska bli ännu bättre.

Kommentarer
Kommentar av: Maja

Det är synd att skolan ska ta sådan tid !

2012-04-23 @ 22:21:08
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback