Dressyrkurs

Publicerat av Jennie Börs den 18 April 2012 kl. 21:40 i Allt & inget
Idag har jag anmält till en av sommarens stora höjdpunkter, nämligen årets dressyrkurs! Det betyder att jag och Miro för intensivträna för Pernilla i tre dagar, med fem dressyrpass + teori. Förra årets kurs var väldigt lärorik för både mig och Miro, jag lärde mig framför allt våga rida runt hela fyrkantsspåret igen efter vår lilla "olycka" förra våren. Vi lärde oss självklart en hel del andra saker, jag var väldigt nöjd efter alla ridpass!

Iår ligger kursen senare (31/7-2/8), vilket betyder att vi inte hinner med kursen innan NF-SM den här sommaren. Det betyder å andra sidan att vi får en riktigt finslipning inför hösten, där vi antagligen kan börja rida LA på riktigt!





Följande bilder är från några träningstillfällen för Pernilla under 2011, ingen bild är dock tagen under förra årets dressyrkurs.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback