Dagarna som passerat

Publicerat av Jennie Börs den 04 April 2012 kl. 22:20 i Vardag
Bloggningen har inte varit på högsta nivå nu de senaste dagarna. På måndagen var vi i Hedenslund och tränade vilket resulterade en sen kväll, där även TV-tittande fanns på schemat. Igår blev det hastiga och jobbiga besult när jag kom hem på kvällen = ingen motivation till att blogga.

Igår red jag lektion som vanligt, hade ett litet usmöte och gick sedan ut på en promenad med Miro tillsammans med Johanna och Jumanji, Sandra och Classico. Skönt för våra ponnyer att få sträcka lite på benen efter en träningsdag, Johanna hoppade för Erik på måndagen istället för att följa med till Hedenslund.

Idag hade jag några jobbiga timmar efter jag kom hem, men kom igen och drog mig till stallet. Även idag blev det ett litet usmöte. Fixade och donade sedan hos ponnyerna, mockade och fixade vatten. Borstade även på dem och tog ryktsten för att bli av med lite vinterpäls, framför allt på Miro som bara är halvklippt.

Fick förövrigt påsklov idag, riktigt skönt och välbehövligt!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback