Vardagen är tillbaka

Publicerat av Jennie Börs den 08 September 2011 kl. 21:10 i Vardag
Märks att jag kommit in i skolrutinerna nu. Upp tidigt och iväg till skolan för att sedan komma hem och (förhoppningsvis) landa en stund innan det bär iväg till stallet för att rida, mocka och allt vad det nu än är. Sedan bli man kvar mycket längre än man tänkt för att man träffar kompisar och vips så är det dax att sova.

Idag blev det en typisk vardagskväll, man rider och tänker att man ska komma hem i någorlunda tid och sedan står man och pratar i typ 1h innan man tar sig utanför dörren. Gick förövrigt hem i mörkret för första gången igår, hej och välkommen vardagen! Förövrigt börjar jag få ont i halsen, men just nu har jag inte tid att vara sjuk så jag tycker det onda kan hälsa på någon annan istället. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback