Svar på tal

Publicerat av Jennie Börs den 16 September 2011 kl. 21:19 i Frågor och Svar


Jag vet inte vad du är ute efter, men tyvärr; jag tar inte åt mig. Däremot skulle jag gärna vilja veta vad som gör att den inte passar? Våga visa vem du är med ett namn, en bloggadress och en email och jag skulle ta dig mycket seriösare, en anonym kommentar är inget att ta åt sig eftersom avsändaren oftast är avundsjuk på något vis eller bara vill ha uppmärksamhet. Våga visa vem du är och stå för dina åsikter! :)

Den kanske inte sitter perfekt, men åtminstonde 100 gånger bättre än min gamla Jacsonkvaj (övre bilderna)

Kommentarer
Kommentar av: Linda

menade inget illa alls! menade att det vore mycket snyggare om du hade en kavaj som passade din kropp, sitter lite väl slappt enligt min smak! vore snyggare med en som satt lite tajtare och passade din kroppsform bättre :) men ja, den var snyggare än den förra :)

2011-09-18 @ 15:35:25
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback