Stövelstrumpor

Publicerat av Jennie Börs den 12 September 2011 kl. 12:01 i Utrustning
Jag måste bara hissa stövelstrumpor! De är väldigt snygga, enkla och enhetliga, dessutom finns det i många roliga färger. De finns ju även mönstrade, om man vill ha det. De är tunna, vilket är skönt på sommaren och på vintern är det bara att ha ett par vanliga strumpor under. Eftersom de är tunna töjer de heller inte ut stövelskaften. Personligen tycker jag även att de sitter bättre (i alla fall om man köper rätt märken), de sitter kvar uppe utan att glida ner.

Jag har tre olika märken av stövelstrumpor, de från Jacson och Kingsland är jag mycket nöjda med! Däremot är de som jag köpte i Globen inget att hänga i julgranen, de är stela i matrialet och går därför inte att dra upp så mycket och dessutom är det jättelätt att ha sönder dem.


Jacson <-- --> Kingsland

De jag köpte i Globen

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback