Stallkväll + Magic Brush

Publicerat av Jennie Börs den 19 September 2011 kl. 20:29 i Vardag
Har varit i stallet nu på kvällen, dock blev det ingen ridning för min del idag. Istället har jag pratat, mockat och borstat. Jag har även varit hundvakt åt Ammi en stund. :)

Igår var Johanna med farmor och Gun en sväng till Valbo för lite shopping mellan klasserna, och då bad jag henne att köpa ett pack med Magic Brush. Jag har länge varit sugen på att köpa sånna och har även läst en del positivt om dem på bloggar och Miros piggborste är ganska trasig (han har bitit sönder den, hehe) så då behövde jag något nytt att ta bort lera med. Miro var fint lerig så det passade bra att testa dem och de fungerade bra. En piggborste tar inte alls bort på djupet som Magic Brush gör, dock tycker jag att det är lite onödigt med tre stycken bortsar .. Men de kommer nog väl till användning när hästarna är leriga, dessutom tyckte Miro att det var väldigt skönt att bli kliad på halsen av borsten. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback