Stallfri dag

Publicerat av Jennie Börs den 21 September 2011 kl. 21:41 i Vardag
Händer inte ofta, men idag blev det en sådan dag! Istället blev jag kvar i Borlänge med en som jag träffade på stationen, hur ofta springer man ihop med någon man pratat med på msn under en längre tid helt bara sådär? I alla fall blev det en trevlig eftermiddag, och stort plus för killar som förstår sig på hästar! ;)

Jag har i alla fall införskaffat mig en ny datamus, så nu har jag två! Vilket betyder att jag inte längre behöver släpa den gamla mellan skolan och hemma. Dock får den gamla fortsätta vara i skolan, då den nya låter när man scrollar. Det värsta jag vet är när andra i klassen sitter och scrollar med möss som låter, då kanske jag inte ska vara en av dem. :p Men för övrigt är den väldigt bra!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback