Stallet hela dagen

Publicerat av Jennie Börs den 10 September 2011 kl. 21:46 i Vardag
Jajamän, det kan man då lugnt säga! Var där till halv åtta och började släppa ut hästarna (behövde inte fodra, var en annan som gjorde det) och sedan har det rullat på. Räknade en stund, blev dessutom lite bråk med räknemaskinen .. Har tittat på tävlingar och bara varit, fram tills det var slut för då vart det fullt ös!

In med alla hästar som var ute och ut med de som var inne. Sedan rida Miro och sedan bada honom, det behövdes verkligen! Sedan knoppade jag Evita, det tog uppemot 1,5h .. Hennes man är inte roliga att knoppa, tjock och dessutom ganska lång också (men ändå ganska lagom lång). 18 eller 19 knoppar blev det i alla fall, men så fort hon ruskade på huvudet sa det vips så gled alla snoddar ut, även om jag dragit åt dem väldigt hårt.

Johanna smorde Miros dressyrsadel och jag tränset, imorgon blir det dessutom en liten annan outfit för våran del. Vi är i alla fall mycket laddade, verkligen på topp! Jag ska dock snart gå och sova, är trött och förkyld ..

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback