Sötponny

Publicerat av Jennie Börs den 05 September 2011 kl. 20:29 i Vardag
Idag har jag tittat när Johanna och Evita hopptränade för Erik, det gick bra för dem. Tanken var att jag skulle fota, men jag fick inte en enda bra hoppbild på dem. Så fort de hoppade var det någon i vägen .. Tillslut blev jag sp trött på det så sista vändan filmade jag istället. :)

Miro fick vila, men det är han som är sötponny idag. När jag hämtade honom från hagen regnade det och det var blä tyckte han, så för att undvika att gå med huvudet mot regned gjorde han som en skänkelvikning mot mig, hihi! Det var riktigt sött, dessutom var den riktigt bra också! Förövrigt har han stått och myst med mig en stund när jag öppnade luckan i boxen, han stod och kliade och pussade på mig. :')

Förövrigt har de börjat med att vänja de med hösilage nu, det luktar så höstigt! Miro blir nog glad åt det första målet ikväll, tort hö är inget vidare enligt honom!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback