Snart helg!

Publicerat av Jennie Börs den 22 September 2011 kl. 21:18 i Vardag
Jag gillar torsdagar, för det betyder att snart är det helg! Det skadar ju inte heller att vi har väldigt härliga fredagar i skolan, först Digitalt skapande hela förmiddagen fram till lunch och efter det två IBARB-lektioner. Imorgon har vi dessutom programdag, så då blir det inte alls några lektioner. Får väl se vad vi får göra för någonting. :)

Idag hade jag tur och fick skjuss hem från Borlänge av mamma eftersom hon varit där och handlat lite, så kom hem mycket tidigare! Hade insläpp idag och efter det mockade jag och fixade lite. När jag ridit klart hjälpte jag Klara med en halmbal, vi fickade den från liggande till stående! En rundbal är ju inte precis lätt, och dessutom krävdes det teknik; men vi grejade det.

Hemma blev det lite matte, vi har prov nästa vecka och har inte kommit någonstans .. Jag och pappa lyckades i alla fall klura ut hur man använde en formel som vi (jag och några kompisar) klurat på i två dagar nu!



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback