Smakprov

Publicerat av Jennie Börs den 17 September 2011 kl. 23:03 i Fotografering
Jag och Klara fotade lite exriörbilder på Gerda och Miro idag, för vädret var så fint! Evita får jag ta på en annan dag, för det hann vi inte med. Miro blev mycket upprörd, vi använde oss nämligen av en app med ett hästgnägg och Miro kan inte förstå vem det är som pratar! Han var väldigt upprörd, och det varade länge, kunde inte alls koncentrara si på maten .. haha!

Imorgon kommer det fler bilder på honom, kanske även något på Gerda? :)


Miro, Svergies finaste New forest ♥ (Känns ganska bra att kunna säga det utan att ljuga .. (a))

Kommentarer
Kommentar av: Felicia - team627.beldo.se

det är helt sjukt hur fin din ponny är jennie! :D♥

2011-09-18 @ 14:10:07
Blogg: http://www.team627.beldo.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback