Så går det när man är kaxig

Publicerat av Jennie Börs den 03 September 2011 kl. 21:49 i Allt & inget
Miro har tagit fram sin kaxiga sida i hagen och det har han verkligen fått på bekostnad. Han har märken på hela högersidan + ett märke på halsen på vänstersidan + något i huvudet. Dessutom får han gå själv i hagen, för vi vill inte ha en skadad ponny.
Ibland förstår jag inte, varför kan han inte bara ge sig? Kan han inte bara förstå att man inte alltid kan få sin vilja igenom. Det tråkiga är att han och Con Rise fungerat väldigt bra tillsammans, både förra sommaren och den här. Sedan när Matrix in kommer går allt överstyr, det har varit samma sak varje gång.
Kass mobilbild, men såhär fin är han på högersidan. Dock ser man inte riktigt tydligt, men flera av märkerna står lixom ut och de är inte alls fina. Men det är i alla fall inga öppna sår!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback