När planerna inte håller ..

Publicerat av Jennie Börs den 23 September 2011 kl. 20:31 i Vardag
Idag fick det bli en sådan dag! Jag som så fint hade planerat att jag skulle rida direkt efter skolan för att hinna det innan det skulle börja byggas bana och sådär. Dock sprack den planen redan när jag var påväg till tåget, för då insåg jag att jag skulle stå och sälja reselotter. Jag och Klara stod i alla fall på stan i två timmar och lyckades sälja nästan 30st.

Efter det blev det stallet. Jag orkade inte rida, så jag la om planeringen lite. Istället mockade jag och packade knäckebröd (haha), som de ryttarna får när de startanmäler sig, de får även lite emr saker. Har även hjälpt Johanna att smörja. :) Borstat Miro har jag också gjort, den lilla skithästen ..

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback