Miro - 30 september 2011

Publicerat av Jennie Börs den 30 September 2011 kl. 21:49 i Ridpass - Miro
Vi trimmade det sista inför morgondagen och han kändes ganska fin. Fick lite feedback fårn Pernilla också, hon tyckte att han börjat komma igång mycket bättre i galoppen nu! Han kastade sig en gång också, det är ju sååå läskigt när det skvättre grus på block. Så när vi gick förbi/emot dem blev han spänd i hela kroppen och var tvungen att titta. Men han är ju bara för söt, när jag skrittade ut stannade vi vid blocket och tittade, sedan sparkade jag rikligt med grus på det gång på gång och då reagerar han så här: "Coolt, det smattrar när det skvätter grus!" Han är bara för go!


Världens bästa!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback