Miro - 28 september 2011

Publicerat av Jennie Börs den 28 September 2011 kl. 20:10 i Ridpass - Miro
Red i dressyrsadeln idag, sista riktiga dressyrpasset inför helgens tävling! Jobbade mycket med galoppen idag, både på fyrkanten och på volter. Varierade lite storlekar på volterna och sådär. I traven tränade vi mycket på att variera tempot, han lyssnade väldigt bra. Vi gjorde några ryggningar nu, de blir bättre och bättre! Om vi fortsätter träna på de regelbundet kommer han nog snart att känna sig trygg i dem igen. :)

Jag är väldigt nöjd med honom, traven kändes väldigt bra. :) Han var med redan från början och tog verkligen tag i arbetet där. I galoppen har jag svårt att rida fram honom tillräckligt mycket, men det blir bättre och bättre i alla fall. Det känns bra inför tävlingen i alla fall. :)


Bild från i våras

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback