Miro - 2 september 2011

Publicerat av Jennie Börs den 02 September 2011 kl. 21:49 i Ridpass - Miro
Idag joggade vi lite och han var verkligen jättefin! Redan från början var han väldigt reglerbar både bakåt och framåt. Avspänd och fin, sedan skulle jag byta varv så red lite som ett snett igenom tvärvänder han och jag sitter rätt som det är på backen. Jag var inte riktigt beredd och uppmärksam på att han skulle lägga in en liten vändning där, eftersom han var så himlans avslappnad och fin. Kände hur han spände till lite när vi red mot hinderstödet, men jag hann inte regera för sen jag satt på backen.

Men jag fångade honom och satt upp, skrittade honom förbi hinderstödet som var lite läskigt. Travade och sen var han lika fin igen. Han var verkligen jättefin, på slutet bara malde han på med runda, fina steg. Sånna där pass vill man aldrig sluta rida! Pernilla såg när jag red och hon tyckte också att han var fin, hade önskat att jag kunde rida lite till men det sa min svanskota ifrån. ;)


Älskad skitponny ♥ Jag kunde inte annat än skratta när han gjorde sådär!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback