Min bästa!

Publicerat av Jennie Börs den 19 September 2011 kl. 21:50 i Allt & inget
Medan jag satt och redigerade bilder nu på kvällen läste jag igenom protokollen ännu en gång och la märke till saker jag inte riktigt lagt märke till de andra två gångerna jag läst igenom dem. Jag har fått sjuor eller åttor på alla halter som jag gjorde igår! De har varit en av våra stora svagheter, många gånger har han sladdat ut med rumpan i halten eller bara tvärnitat och dragit upp huvudet ordentligt för han tagit förberedelsen som slutsignal. Han har ryckt tyglarna ur händerna på mig en gång också ..

Och i LBn fick vi en sjua (vilken blir fjorton poäng) på lösgjordheten i allmänna intryck, hur bra känns inte det? Det brukar ju ofta stå att han måste bli mjukare i sidorna eller att han behöver komma igång mer med ryggen. Dock fick vi en fyra (blir alltså en åtta) på framåtbjudningen, men att han är avslappnad är ju en jäkligt bra början!


Halt i LCn. Mer bilder kommer imorgon!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback