Man måste synas i höstmörkret

Publicerat av Jennie Börs den 16 September 2011 kl. 12:50 i Utrustning
Något som är viktigt att komma ihåg när mörkret faller är reflexer, speciellt när man är ute och rider efter vägarna. Själv är jag ganska dålig på att ta på mig reflexer när jag går till och från stallet i mörkret, och jag går trots allt efter en ganska mörk väg. Men om jag är ute och rider i mörkret, då åker reflexerna allt på.

Iår har Hööks fått in massor av reflexer i rosa, varför fanns inte det förra året när vi köpte reflexer? Jag skulle gärna vilja ha bootsen, benreflexerna och bröstan .. Reflextäcken och grimmor har jag inte varit så förtjust i, tycker inte alls att det klär! Men reflextäcket i rosa var faktiskt riktigt läckert. :)

Alla hästrelaterade reflexer hittar ni på Hööks, reflexvästen hittade jag på någon random sportbutik. Mycket snygg var den i alla fall, den får gärna flytta hem till mig. ;)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback