Ingen vila, ingen ro!

Publicerat av Jennie Börs den 24 September 2011 kl. 20:39 i Vardag
Efter en fullspäckad dag i stallet är jag ganska trött kan jag säga. Har stått i utsläppet en klass och flaggat en annan. Fotandet dissade jag idag, jag fick ändå inte till det på något bra sätt; jag och kameran är som sagt inte vänner just nu! Vädret har varit soligt och fint, vilket gillas starkt. :D

Imorgon är det jour som gäller, så hästarna ska ha mat halv/kvart i 7 för att vi ska hinna få ut alla hästar i tid. Sedan är det jour som gäller hela dagen + att jag ska flagga två klasser och hinna med och rida. Någonstans borde jag få in lite matteplugg också, suck.

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på några avsnitt av Vänner innan jag ska somna. :)



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback