Headers genom tiderna

Publicerat av Jennie Börs den 09 September 2011 kl. 17:08 i Allt & inget
Här är alla headers som jag har haft på bloggen sedan den startades. De finns både variationer och likheter i dem, och vissa är jag faktiskt inte alls speciellt nöjda med så här i efterhand, haha. Funderar däremot på om jag ska börja med att ha dressyrponnyn (Miro) och hopponnyn (Evita) i anslutning till webbadressen igen, det är unikt för just min blogg tycker jag. :) Däremot ska jag nog göra nya sånna, de har ju hängt med ett tag!

Vilken av alla dessa headers (+ den jag har nu) är eran favorit? :)


Kommentarer
Kommentar av: Maja

Är fortfarande helt kär i nr 3 ;)

2011-09-11 @ 15:13:00
Blogg: http://fjordingstyle.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback