Fredag morgon

Publicerat av Jennie Börs den 16 September 2011 kl. 08:18 i Vardag
Nu var det länge sedan jag skrev ett sånt här meningslöst inlägg, men nu gör jag det. Sitter i alla fall i skolan och väntar på att vi ska börja. Har Digitalt skapande hela förmiddagen, vilket betyder att jag ska sitta och fixa med en bild i photoshop. Har dock inte riktigt kommit på hur den ska se ut ännu .. Eftermiddagen består av IBARB, fredagar brukar gå ganska fort!

Efter skolan idag ska jag hinna med att rida båda hästarna och klippa Miros man. Tänker inte knoppa den sådär lång igen, knopparna blev verkligen inte fina förra helgen. Tänkte även ta med kameran och ta lite spontanbilder i stallet, för det var verkligen länge sedan! Ikväll ska jag försöka skriva ihop några intressanta inlägg också.

Nej, nu ska jag gå igenom blogglistan än en gång i hopp om att någon uppdaterat, vi hörs senare! :)


Bara för bilden är mycket gammal! Jag tyckte Miro var dösnygg på den, vad är han nu i så fall .. ?

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback