Föreläsning

Publicerat av Jennie Börs den 26 September 2011 kl. 21:46 i Vardag
Idag blev det inte så mycket stall för mig, vara bara upp och mockade för sedan bar det iväg mot Borlänge för andra gången idag. Blev tillfrågad i förra veckan om jag ville följa med på en föreläsning om mentalttänkande och det ville jag gärna. Han som höll i föreläsningen hette Johan Fyrberg och det var en bra föreläsning tycker jag. När man suttit i bortåt 3h så minns man kanske 25% av det som tagits upp, men med tiden kommer all den där informationen tillbaka.

Det som väckte mitt intresse mest var nog ändå "Resultat och prestation", vad är skillnaden osv. Det är nämligen något som jag stött på väldigt mycket, och som jag kommer fortsätta att göra. Hur många gånger har inte jag fått den där känslan av att det verkligen fungerar och ändå ligger jag i botten av resultatlistan?

Snart är det dax för sängen för min del, imorgon väntar ännu en skoldag och efter det blir det stall hela kvällen lång. :)



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback