Evita - 3 september 2011

Publicerat av Jennie Börs den 03 September 2011 kl. 21:21 i Ridpass - Evita
Idag hade Evita en bra dag, en sån där dag när hon vill arbeta och är positiv! Först mjukade jag upp henne lite extra i skritten med bakdelsvändningar, hon lyssnade jättebra och vra fin runt skänkeln. Även lite bogen in och flytta för skänkel. Travade lite bogen in och sedan böjde jag igenom henne i båda varven på volten. Sedan var hon bra på plats, och ganska stadig.
Satt även ner och jobbade henne och hon var fin även då. Även galoppen var bra, i högervarv kändes det bäst. Jag är jättenöjd med henne! Men pälsen behöver försvinna snarast möjligt tror jag ..

Kommentarer
Kommentar av: Alice

Fin blogg! :)

2011-09-04 @ 13:10:35
Blogg: http://connoz.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback