Det blir en lång dag imorgon

Publicerat av Jennie Börs den 17 September 2011 kl. 22:22 i Allt & inget
Imorgon kan man verkligen säga att det blir en lång dag, upp och fodra hästarna vid sju. Vid åtta rullar vi iväg mot Torsåker för en lång tävlingsdag. Först ska jag rida en LC:1, vilken ligger bra i tiden med sedan LB:1an .. Det är en lagklass (dock för en annan region, så vårt lag ingår inte där) så först ska alla lagekipage starta. Efter det är det några indivuduella strater i kat B och C och sedan sist får vi med D-ponnyerna rida.

Så ja, det blir en lång dag i Torsåker imorgon. ;) Jag tar med mig båda matteboken och skoldatorn, då kan man ju kanske få lite skolarbete gjort i allafall? Det är ju aldrig fel!

img class="image" src="https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2328400/images/2011/torsker-18sep11_166535304.jpg" alt="" />

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback