Dag 6 - Mitt mål med ridningen

Publicerat av Jennie Börs den 06 September 2011 kl. 08:22 i Allt & inget
Mitt mål med ridningen är givetvis att bli så bra som möjligt och att hela tiden sikta framåt. Men, jag vill ta det i min egen takt och inte försöka rusa iväg för fort, man kan inta ta sig från punkt a till punkt b för fort, då tror jag att man missar en del viktiga bitar på vägen. I min ridning strävar jag efter att kunna rida så mjukt och följsamt som möjligt, med så små hjälper som möjligt. 

Mål i tävlingsperspektiv är att på ponny är att starta LA:P1, det är inga problem tror jag, det gäller bara att vi blir mer samspelta tillsammans inne på banan. I framtiden (alltså på storhäst) vill jag starta MSV och det målet har jag ett x antal år på mig att uppfylla.

Det här var ett svårt ämne .. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva med. :)



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback