Dag 5 - Det här har jag med mig på tävling

Publicerat av Jennie Börs den 05 September 2011 kl. 09:43 i Allt & inget
Listar upp det lite och skriver upp allt som är med, även om vissa saker kanske är ganska självklara. Jag har även med en del saker som inte alltid används, utan mest bara för att.
Till mig själv:
*Hjälm
*Hårnät
*Hårsnoddar/hårnålar
*Skjorta
*Långärmad tröja
*Jacka
*Kavaj
*Vita ridbyxor
*Mjukisbyxor
*Stövelstrumpor
*Vanliga skor
*Ridstövlar
*Spö
*Sporrar
*Skokärm

Till hästen:
*Lädergrimma + grimskaft
*Extra grimma + grimskaft
*Transportskydd + boots
*Träns
*Sadel
*Sadelgjord
*Schabrak
*Vita lindor - ibland åker de med
*Vita boots - ibland åker de med
*Borstar
*Extra snoddar

Övrigt:
*Hönät
*Hö/hösilage
*Hink
*Äppeljuice/betfor - vi har haft med det någongång, för att Miro ska dricka
*Grep
*Tävlingsmapp med pass, licenser osv

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback