Dag 28 - Favoritmärke

Publicerat av Jennie Börs den 28 September 2011 kl. 20:48 i Allt & inget
Om jag ska vara ärlig så har jag inget speciellt favoritmärke, tycker inte om att "låsa" mig till ett och samma och sedan köra på det. Nej, jag köper hellre lite utav varje. Det finns otroligt många märken på dagens marknad, vissa har finare grejor än andra. Tycker jag att en produkt är fin köper jag den, oavsett vilket märke det är.

Något som jag tycker är tråkigt är att vissa märken har extrema priser. Jag skulle tex gärna köpa ridbyxor från Pikeur (deras ridbyxor sitter absolut bäst på mig!), men det är inte snällt för plånboken. Då köper jag hellre flera billigare eller lägger pengarna på annat. Finns Pikeurridbyxor däremot på rea tittar jag alltid, dock brukar de sällan finnas i rätt storlek och finns det i rätt storlek är det alltid en färg som jag inte vill ha .. haha! Samma sak med Kingsland, finns jättemycket fina kläder därifrån. Speciellt tröjor och jackor, men att betala så mycket för att ha det i stallet .. Nja, det tycker jag inte riktigt är optimalt. Men vill man ha en logga på prylarna, ja då får man glatt betala för det. :)

Här är några märken som jag gillar i alla fall:


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback