Dag 26 - Mina rädslor

Publicerat av Jennie Börs den 26 September 2011 kl. 12:10 i Allt & inget
Som de flesta redan vet är jag väldigt hopprädd och det är något som jag skrivit ett inlägg om, dock finns det på teamdressyrhoppet som är låst nuförtiden. Jag har jobbat med min hopprädsla i över två år nu och flera gånger kommit över tröskel efter tröskel, men vips så faller jag tillbaka på ruta ett igen. Det har alltid kommit någonting i vägen som fått mig osäker igen och då faller hela själförtroendet. Vad jag är rädd för vet jag egentligen inte ..


Saknar dig .. ♥

En annan rädsla som finns inom mig är att jag på någotvis helt oväntat skulle förlora Miro. Att det händer från en sekund till en annan, det vore en mardröm. Det som hände med Johanna Grants Chaboukie är ett exempel på något som verkligen händer bara sådär. Usch, nu ska jag släppa den tanken!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback